söndag 21 januari 2024

Jag hatar vintern

 Jag hatar verkligen vintern. I måndags var det så mycket snö så M fick skjutsa mig till jobbet. Det gick inte att åka med min lilla Fiat jag hade kört fast direkt. 


I tisdags var det -19°C men jag åkte ändå på årets första IW pass på Friskis efter jobbet.


I torsdags var jag och min granne G på Ladies Hockey Night. Hennes dotter och en kompis var också med.

När vi kom blev vi först bjudna på lite bubbel.



På borden stod fina goodiebags som utställarna som var på plats hade sponsrat med.


Till middag serverades det fläskfile och potatisgratäng.



Sen började matchen Örebro-Oskarshamn som tyvärr Örebro förlorade med 0-2.



Tråkigt att Örebro förlorade men vi hade ändå en jättetrevlig kväll.

I går var vi med våra vänner S & C på stan. Vi började med att äta pasta på Fratellis.




Sen gick vi till Clarion och tog ett glas bubbel framför brasan.



En jätterolig kväll som jag hoppas att vi snart gör om igen.

Jag passade på att frysa min tulpanbukett nu när det varit så kallt. Nästa vecka ska det bli plusgrader.


Avslutar den här veckan men en januaribild på mitt lilla växthus.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar