söndag 28 januari 2024

Snart är januari äntligen slut

 Den här veckan började med plusgrader och ösregn. Suck. 

Känner mig duktig som varit på 2 st pass på Friskis den här veckan.

I fredags var hela fotbollsmamma gänget bjudna hem till A som är hemma från Spanien. Vi hade längtat efter henne.

Hon bjöd på jättegoda bao buns som hon hade bakat själv.

    Hon har så fint och mysigt hemma hos sig. Älskar runda bord önskar att vi också kunde ha det hemma hos oss.


Till efterrätt fick vi en jätte god semmeltårta.




En suddig bild på hela gänget som fick pulsa hem i snön, oj vad det hade snöat.


I går var det en riktigt fin vinterdag med strålande sol. M och jag passade på att ta en promenad.






Efter promenaden skjutsade M upp mig på stan där jag träffade min mamma K och K. Jag gick en liten sväng på Hindersmässan tillsammans med dom sen promenerade jag faktiskt ända hem. Blev många steg den dagen.

I dag har varit hos min scrapvän S och scrappat lite. Jag gjorde ett grattis kort till min vän A som fyller år nästa helg. Vi hade så trevligt hon bjöd på en jättegod räkpaj.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar