söndag 10 mars 2024

En scrapbookinghelg och lite annat

 Den här veckan har jag hunnit med två stycken IW pass på Friskis. Det känns bra.

I onsdag var det äntligen dags att fixa mina naglar. Den här gången blev det riktigt rosa.


Den här vinter verkar aldrig ta slut men i fredags var det faktiskt riktigt härligt väder. Jag köpte med lite ost och frukt hem och sen tog vi årets första AW på altanen i solen. Grannarna kom också förbi och var med en stund innan det blev för kallt så vi fick avsluta och gå in. 

Den här helgen har jag varit på vårens scrapbookingträff i Östansjö.
På lördagen började vi som vanligt kl 9 och slutade kl 22.


En av tjejerna har börjat göra tryfflar. Hon hade med sig några som hon sålde. Såklart kunde jag inte låta bli att köpa. Åh vad goda dom var.

På kvällen var det dags för final i Melodifestivalen. Vi hade ingen tv att titta på men vi såg lite på våra telefoner. S hade gjort sig mellofin.

Marcus och Martinus vann med låten unforgettable. 


På söndagen var det dags igen men då höll vi bara på till kl 18.



Det är alltid massor med roliga tävlingar på träffen och den här gången vann jag faktiskt kit tävlingen på lördagen med min Lo. 

En jättekul helg med skojiga vänner. I höst är det dags igen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar