söndag 3 mars 2024

En lugn vecka

 Den här veckan har varit lugn och skön förutom i tisdags då jag var tvungen att jobba över så jag missade mitt IW pass men jag kom iväg i torsdags istället.

Jag tror jag lägger ner det här med kavajtorsdag på jobbet, alldeles för liten uppslutning.


Om veckan var lugn var helgen ännu lugnare. Det var jätteskönt för det har varit fullt upp varenda helg och kommer bli mycket framöver.

I går städade jag växthuset för en kompis till min syster och hennes man ville komma o titta på hur det såg ut. Dom ska köpa ett eget och ville få lite tips.



Köpte lite penseer och ställde både på bordet och i krukor. De på bordet är jag rädd om se de får nog bo inomhus ett litet tag till. Mina egna penseer växer fortfarande dåligt.

I dag tog jag vårens första promenad i sneakers. Åh vad det var lätt att gå så skönt att ställa undan vinterskorna.

Testar att förgro några gamla fröer på disktrasa. Ska bli spännande att se om jag lyckas.

Så var min sista vecka i februari.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar