söndag 25 februari 2024

Vänner det bästa som finns

 Mina penseer som jag sått själv växer superdåligt. Blir glad om dom blommar i år.


Det har blivit poppis att göra blommor av Crepe Papper det har såklart jag också testat.
Det var skoj.

Kavajtorsdag på jobbet.

I torsdags var det dags för mammografi. Inte alls skoj med jätteviktigt.

Lite februaribilder på växthuset. Så skönt att snön är borta. Hoppas verkligen att den inte kommer tillbaka något mer i år. Men man kan ju aldrig vara säker.


Lite vårigt på vardagsrumsbordet.

Köpte mig en ranunkel i kruka istället för en fredagsbukett.

I går var jag med mina fotbollsmammavänner A & M på stan. Vi har alltid så trevlig när vi tar en lördag på stan. 
Självklart blir det vinlunch. Den här gången på Fratellis.



Avslutade vår shoppinglördag precis som vi brukar med ett glas bubbel på Saluhallen.
Jag shoppade en jeanskjol och en knallrosa tröja.

På kvällen var vi bjudna till våra grannar K & Å på mat o mellomys.
Först blev det snittar och bubbel och sen tacos med pulled pork. Jättegott.

Smarrig efterrätt också så klart.


I dag har jag firat lilla K som fyller 13 år nästa lördag men då är hon i Karlstad hos sin pappa. Dom ska se Melodifestivalen. Blir säkert jätteskoj att fira 13 årsdagen med att gå på Mello.

Jag blev bjuden på lunch. Av mig fick hon ett presentkort på Gina Tricot.

När vi lunchat klart blev hon så ivrig att handla för sitt presentkort direkt så vi åkte upp på stan och fikade på Bara Vara.

Sen gick vi till Gina Tricot där hon blev jätteförtjust i en jacka som hon köpte av presentkortet hon fick. Blev en bra present.

Fick en bild där hon var så nöjd i sin nya jacka. 
Tänk att hon redan har blivit så stor. Släktens lilla minsting.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar