söndag 10 maj 2020

En vecka i Maj

Den här veckan har jag varit permitterad i några dagar igen.
Jag älskar ju att umgås med mina vänner men tyvärr kan
man ju bara ses utomhus med långt avstånd till varandra just nu.
Så det blir mest promenader när vi ska ses.

I tisdags var det dags för promenad med fotbollsmammorna.
Vi börjar få in en riktig rutin på det nu. 



I onsdags träffade jag några av mina scrapvänner och gick en
promenad med dom. Vi gick förbi rävgången och venastugan.
Kul att gå någon annanstans än runt Oset.







Vi hade med oss lite fika, det blev en "distansfika" man får ju inte sitta för nära.



I torsdags var M och jag och tittade på lameller till våran altan,
vi passade även på att äta lunch på min favoritrestaurang, Restaurang 29.
Det är inte så ofta vi kan luncha tillsammans eftersom M inte arbetar i stan.
Men nu i Coronatider arbetar han hemifrån.


Den här veckan har jag hängt på #säkerstilchallange som
innebar olika färger varje dag.

Måndag - Blått
Tisdag - Beige
Onsdag - Rosa
Torsdag - Grönt
Fredag - Rött
Lördag - Pastell
Söndag- Favoritfärg.


Det var den här veckan det.

I morgon är det en alldeles special dag.
Nämligen Min Dag.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar