måndag 11 maj 2020

Min dag

Hipp Hipp Hurra, idag är det faktiskt min dag.
Hela 52 år blir jag idag, visst kan man tycka att det både låter
och känns gammalt men jag väljer att fokusera på att vara glad
att jag har fått äran att bli ett helt år äldre.
Så lycklig för det.

Jag har jobbat idag men eftersom jag fyller år
bjöd jag mina gulliga arbetskamrater på en 
Tripplechocolatecheescake som jag bakat speciellt till dom.


När jag kom hem blev jag uppvaktad med fina paket.
En låda från Rituals, älskar deras produkter.


Jättespännande att öppna paket, vad kan det vara?


Ett jättefint halsband som jag tog på mig direkt.


I det lilla paketet var det en armband som jag önskat mig.
J är så gullig som köper så fina presenter till sin mamma. 


Sen var det dags för en supersmarrig middag. Pasta med skaldjur och ett
gott glas vitt till det.


Pastan serverades på fina tallrikar som jag också fick i present.
Jag blev så uppvaktad fast det bara var M & J som var hemma.

När vi ätit klart ringde det på dörren och min bästa vän C 
överlämnade en blomma. Blev så glad för det.
En rosa svartöga som jag har letat efter.
Tack snälla!


Visst är det härligt att fylla år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar