lördag 16 maj 2020

Kalas

Idag har jag haft ett litet kalas eftersom jag har fyllt år.
Eftersom Coronaviruset härjar så fick vi sitta på altanen,
tyvärr var det väldigt kallt och blåsigt. Varför ska
det alltid vara så trist väder när jag har kalas?

Vi började med en grill-lunch.



Jag dukade med mina nya fina tallrikar.



Av min syster fick jag ett par fina crockssandaler som jag har tjatat om
att jag ska beställa men aldrig gör. Blev jätteglad för dom.


Av mamma fick jag en blomma.


Av P´s flickvän fick jag en jättefin rosa blombukett.
Jag som älskar rosa.


När vi ätit klart gick vi och spelade boule.



Tyvärr förlorade mitt lag.


Dom glada vinnarna.


Boule är så kul för alla kan vara med, både lilla K och min mamma.
Perfekt för alla generationer.

När vi kom tillbaka åt vi rice krispies pavlova.
Men den glömde jag att fota.

Avslutar med att visa en underbar bild som lilla K ritade
på oss alla som var med på kalaset.
Men tyvärr glömde hon sig själv.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar