söndag 20 december 2020

Nya Restriktioner

 Nu har det kommit nya restriktioner igen . . . 


Usch vad jag är trött på den här pandemin. Det enda jag önskar mig i julklapp är att det ska vara över och att allt blir som vanligt igen. Men tyvärr verkar det dröja. Idag fick jag reda på att min äldsta syster har fått Covid. Så ledsamt, typiskt att hon skulle få det just nu när det bara är några dagar kvar till julafton. Nog om det.

Veckan har rullat på som vanligt med jobb och promenader. Jag har gått 20 kilometer den här veckan, det är jag inte nöjd med men jag får skylla på vädret. 

Jag har även varit hos tandläkaren för jag har bitit av en tand. Typiskt. Finaste väntrummet i stan.

Passade på att säga hej till julbocken Julius när jag ändå gick förbi.

Jag har postat alla mina julkort. I år har jag faktiskt sålt ganska många också.

Ett besök till frisören har det också blivit.


I går stod bakning på schemat.


Sen tog vi en riktig långpromenad upp på stan och köpte dom sista julklapparna. Solen sken och det var riktigt skönt.



I dag har vi grejat med lite av varje. K & K var här o lämnade lite julklappar vi passade på att bjuda på fika.

Nästa vecka jobbar jag bara 2 dagar det ska bli så skönt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar