söndag 31 januari 2021

Jag överlevde

 Jag har överlevt januari som är en av dom värsta månaderna som jag vet. Skönt att den äntligen är slut. Nu är det bara att genomlida februari och sen börjar det kännas lite bättre.

Jaha vad ska jag berätta om nu då. Vad har hänt i veckan?

Börjar nästan bli lite tjatigt kan man tycka för det har inte hänt något mer än förra veckan. Jag har promenerat o promenerat. En dag gick jag faktiskt hem från jobbet. Det har aldrig hänt tidigare och det är tveksamt om jag kommer att göra det igen för det var så tråkigt.

I går gick vi en promenad till Stadsträdgården, jag har läst att dom hade marschaller och eldkorgar,  vi trodde att det var försäljning utomhus med det var det tyvärr inte. Man fick köpa fika inne o ta med ut.




När vi kom hem från promenaden åkte vi till Kumla och min favoritaffär Bruket. 



I dag har vi varit på en jättehärlig promenad. Vi träffades hos våra vänner i Ekeby Almby sen gick vi över isen till Lindholmen. Det var en promenad på totalt 7 kilometer. Jag som inte gillar vintern måste erkänna att det var jättehärligt.





Vi fikade i solen.




Det var jättemycket folk som hade åkt skridskor ifrån Rävgången.



Vilken härlig dag.

Avslutar med veckans tulpanbukett.

 I morgon börjar februari, jag ska nog överleva det också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar