söndag 10 oktober 2021

Gamla idoler och lite annat

 Efter jobbet i fredags tog M och jag en liten cykeltur. Ville passa på att fota lite höstbilder innan alla löven trillar av. 







Några fina höstbilder blev det, hösten kan faktiskt vara riktigt fin ibland.

I går startade vi vår kväll på Kvarteret, en restaurang som är ganska ny. Första gången som vi gick dit.


Det var både spännande fotbollsmatch och hockey.


 
Gott vin fanns det också.

 
När matcherna var slut och vi ätit och druckit klart sa vi hej då till våra vänner som skulle gå på bio.

Vi gick vidare till Makeriet där det äntligen var dags för en konsert med mina gamla idoler Lustans Lakejer. Vi köpte biljetterna förra året mars 2020 men pga pandemin har konserten blivit flyttad ett flertal gånger. 


Det var jättemycket folk och det kändes inte bra att trängas så vi valde att stå längst bak. Tyvärr blev ljudet ganska dåligt.


Jag måste erkänna att min musiksmak har ändrats ganska mycket sen 80-talet. Jag tyckte inte att det var speciellt bra, men vi fick en supertrevlig kväll och det är jag jätteglad för. 

I veckan kom den äntligen! Våran nya säng.

Idag har jag varit på en shoppingtur med en kompis. Passade på att köpa nya påslakan och örngott.


Här ska vi nog sova gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar