söndag 15 maj 2022

Jag 54 år

 Jag började min födelsedagsvecka med det bästa jag vet, fota körsbärsträd. Jag tycker dom är helt fantastiskt fina. Vilken tur att min kompis C tycker likadant.






Min födelsedag som var i onsdags firade jag med att jobba hemifrån. Vi har så galet mycket att göra så vi var beordrade att göra ett visst antal fakturor på en dag. Jag valde att jobba hemifrån för att inte bli störd. Konstigt sätt att fira min dag. På kvällen åkte jag o M upp på stan och åt på Restaurang La Brasseri.




I fredags var vi till en av mina fotbollsmammor på en liten AW. Tyvärr kunde vi bara vara med en liten kort stund för vi skulle hämta killarna vid tåget. 




I går blev jag bjuden på lunch av sönerna på min favoritrestaurang Amici.


Efter lunchen gick vi till konserthuset och hälsade på lilla K som var med på en vernissage.





När vi kom hem blev jag uppvaktad av svärfar. Han hade gjort vårt hus i miniatyr.



Av M fick jag en flytväst.


På kvällen grillade vi.



Idag har min mamma och 2 st av mina systrar varit här och grattat mig.
Vi bjöd på wok och rabarberpaj. Oj vad mycket mat det har blivit nu när jag fyllt år.



Jag fick blommor att ha vid växthuset i present.



Spelade lite kubb.


Vad firad jag har blivit. Nu är jag hela 54 år och det känns helt okej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar