söndag 19 februari 2023

En vanlig februarivecka

 Tur att veckorna går riktigt fort. Jag vill ha vår nu men snart är äntligen februari slut och mars är ju nästan en vårmånad. 

Har inte gjort så mycket den här veckan.

I onsdags blev det ett IW pass på Friskis.


I torsdags var jag till The Skin och gjorde en ansiktsbehandling och färgade mina bryn. Lite lyx i vardagen.

I fredags var det så kallt och ruggigt så det blev en brasa och tända ljus är jag kom hem från jobbet.


Värmde oss med en Irisch coffee efter fredagsräkorna.

Startade lördagen med det bästa jag vet, sovmorgon och en riktigt god frukost.

Städade och tvättade sen tog jag en tur till Blomsterlandet. 
Köpte några pärlhyacinter som jag planterade i en sockerskål. Visst blev det gulligt.
Köpte även några påskliljor som jag ställde på bordet i växthuset. Hoppas att dom inte fryser ihjäl.



På kvällen lagade M god middag som vanligt. Heta räkor till förrätt och risotto med havskräftor och musslor till varmrätt. 


Idag har jag varit på en liten scrapbookingträff hos en av mina scrapvänner. Vi hade en jättemysig dag.

Det var den veckan det. Nu rusar vi vidare mot våren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar